IVORY asigura un angajament de calitate universal , numit in continuare SLA, pentru toate Serviciile Contractate. Intelegem prin Servicii Contractate urmatoarele: Gazduire Web. Daca vom determina ca intr-o anumita luna, fie ca urmare a unor probleme de infrastructura fie a unui echipament hardware defect nu am reusit sa ne indeplinim garantia de calitate a Serviciului Contractat, vom prelungi perioada contractuala cu perioada in care acesta nu a fost disponibil.
1. Garantie diferita in functie de Serviciu
In functie de tipul de Serviciu Contractat, garantia oferita este diferita.
2. Gazduire Web
Pentru toate Serviciile Contractate ce se incadreaza in aceasta categorie oferim o garantie de 99.9% Uptime
Primele patruzeci si cinci (45) de minute (echivalentul a 0,1%) de indisponibilitate a serviciului nu sunt luate in calcul.
3. Alocare perioada de gratuitate
Prelungirea perioadei de valabilitate a Serviciului Contractat se face numai in baza unei cereri transmise catre departamentul plati cel mai tarziu in a 10 zi de la incidentul reclamat.
4. Limitari
Perioada maxima de prelungire este de o (1) luna de gratuitate a serviciului. Downtime-ul trebuie sa fie confirmat de unul din membrii echipei noastre de Support.
5. Exceptii
Conturile clientilor nu vor fi creditate conform acestui angajament de calitate , daca orice eroare respectiv nefunctionare a site-ului este cauzata sau generata de:
-
situatii de forta majora in care noi nu putem avea nici o influenta cum ar fi:
-
razboaie
-
calamitati naturale
-
indisponibilitatea/intreruperea comunicatiilor
-
foc
-
atacuri informatice: virusi, hackeri, DDOS, Flood, SYN
-
cutremure
-
embargouri
-
actiuni ale autoritatilor legale competente
-
-
lucrari de intretinere anuntate
-
domain name system (DNS), probleme care nu pot fi controlate de IVORY
-
probleme de retea internet (in afara retelei noastre) cum ar fi furnizorul dumneavoastrare de internet sau orice alta cauza
-
nefunctionarea corecta a unui software oferit de alta sursa (scripturi gratuite, software de comert electronic sau procesator de plati online)
6. Amendament
IVORY isi rezerva dreptul de a modifica termenii acestui Angajament de Calitate. Orice modificare va fi anuntata prin intermediul site-ului nostru.