Contract Furnizare Servcii

Ce trebuie sa stii inainte de a folosi serviciile noastre


Preambul

Urmatorul Contract de Furnizare Servicii (denumit in continuare "TFS", "TERMENII", "CONTRACT") se aplica atunci cand Dumneavoastra (denumit in continuare "CLIENT", "BENEFICIAR", "DUMNEAVOASTRA", "DVS") folositi Site-ul nostru (denumit in continuare "SITE", "CONT CLIENT"), respectiv cand Comandati oricare din serviciile furnizate sau optiunile disponibile in oferta comerciala a IVORY SRL (denumita in continuare "IVORY", "NOI", "AL NOSTRU", "FURNIZOR", "NOSTRU"). Impreuna ("IVORY" si "CLIENT") suntem denumiti "PARTILE".

 

Definitii

Daca nu sunt definite altfel in acest TFS, urmatorii termeni sunt definiti astfel:

"Contract" - reprezinta termenii de furnizare a serviciilor dar si toate politicile/conditiile publicate pe site-ul nostru in sectiunea Termeni Legali ce sunt completate de Comanda trimisa de dumneavoastra pentru achizita serviciilor, respectiv email-urile transmise ca urmare a comenzii.
"Comanda" - reprezinta orice comanda de achizitie realizata de Client pentru servicii regasite in ofeta IVORY.
"Site"- se refera la site-ul NETSURFER, atat site-ul public disponibil la adresa web www.netsurfer.ro sau Contul de Client disponibil la adresa web yeti.netsurfer.ro.
"Servicii" - se refera la oricare din serviciile de furnizate de IVORY.
"Ticket" - se refera la orice solicitare de suport transmisa prin email sau prin Contu de Client.
"AUP" - Termeni de utilizare acceptabila a Serviciilor contractate care constituie parte integranta din acest contract.
"SLA" - Angajament de calitate a serviciilor contractate care constituie parte integranta din acest contract.
"PTM" - Politicile de trimitere a emailurilor care constituie parte integranta din acest contract.
"30dezile" - Politica de returnare a sumelor achitate care constituie parte integranta din acest contract.
"PDP" - Protectia datelor personale care constituie parte integranta din acest contract.
"LiveMove" - Termenii de transfer gratuit la IVORY de la alt furnizor care constituie parte integranta in acest contract.
"Reguli ROTLD" - Termeni si conditii de inregistrare nume de domenii care constituie parte integranta in acest contract.
"Reguli EURID" - Termeni si conditii de inregistrare nume de domenii care constituie parte integranta in acest contract.
"Reguli OPENSRS/ICANN" - Termeni si conditii de inregistrare nume de domenii care constituie parte integranta in acest contract.
"Registru" - Autoritatea care reglementeaza/administreaza numele de domenii (ROTLD, EURID, OPENSRS sau ICANN).

 

Lamuriri

Acesti termeni reprezinta Contract-ul cu IVORY care trebuie sa fie acceptat inainte de comandarea oricarui serviciu de pe Site-ul IVORY. Orice comanda confirmata de client, prin bifarea casutei "DA, sunt de acord si declar pe propria raspundere ca am citit Termeni Legali" si prin apasarea butonului "Finalizare Comanda" reprezinta o acceptare din partea Clientului a ofertei IVORY si a prezentilor Termeni, in conditiile stipulate de art. 9 din Legea comertului electronic 365/2002. Apasarea butonului "Finalizare Comanda" reprezinta o semnatura electronica, in sensul art. 4 pct. 3 din Legea semnaturii electronice nr. 455/2001, avand aceeasi valoare cu o semnatura olografa.

Etapele tehnice pentru incheierea Contractului presupun selectarea Serviciului dorit, completarea formularului de comanda, citirea si acceptarea Termenilor Legali si apasarea butonului "Finalizare Comanda".



PARTILE CONTRACTULUI

Partile prezentului Contract, sunt:

1. S.C. IVORY SRL este inregistrata in Registrul Comertului sub numarul J04/732/1991, Cod Fiscal RO946840 in calitate de Furnizor, si

2. Persoana juridica sau persoana fizica identificata prin datele introduse in formularul de comanda, informatii ce se regasesc in prima factura primita in calitate de Beneficiar. Factura devine parte integranta a prezentului contract.

Beneficiarul garanteaza corectitudinea datelor introduse in formularul de comanda si faptul ca ele sunt conforme cu realitatea. Prin completarea formularului de comanda declarati pe propria raspundere faptul ca sunteti persoana fizica cu varsta de peste 18 ani; in cazul in care reprezentati o persoana juridica, prin completarea formularului de comanda declarati pe propria raspundere ca aveti deplina autoritate si competenta de a incheia si de a semna prezentul contract precum si de a executa obligatiile ce decurg din acesta. In conditiile in care datele introduse contin erori, acestea pof fi corectate accesand contul de client folosind datele de acces, trimise de Noi dupa prima comanda sau prin resetarea parolei ce se poate face folosind formularul specific de pe Site. Datele pot fi modificate prin transmiterea catre IVORY a documentelor necesare ce garanteaza identificarea Beneficiarului. Completarea unor date false sau incorecte de catre Beneficiar poate duce la suspendarea sau rezilierea, de plin drept, fara notificare si fara indeplinirea unor alte formalitati, a acestui Contract si/sau a Serviciilor care obiectul Contractului. Benefinicarul este responsabil inclusiv pentru actiunile angajatilor proprii sau a tertilor ce folosesc datele de conectare sau acces puse la dispozitia acestuia de catre Furnizor, date care intra in posesisa angajatilor Beneficiarului sa tertilor prin mijlocirea Beneficiarului.

 

OBIECTUL CONTRACTULUI

Prin acest Contract, Furnizorul se obliga sa puna la dispozitia Beneficiarului urmatoarele servicii ce se regasesc evidentiate in facturile emise de IVORY catre Beneficiar, astfel:

  • Inregistrarea, transferul sau prelungirea valabilitatii pentru nume de domenii;

  • Servicii de gazduire a site-ului(urilor) web;

 

Furnizorul se obliga sa ofere asistenta tehnica pentru Serviciile contractate. Totusi pot exista situatii in care rezolvarea unei anumite situatii nu cade in limitele de compententa asumate de IVORY.

 

VALOAREA SERVICIILOR

IVORY va emite facturi proforme pe baza carora Beneficiarul trebuie sa achite contravaloarea Serviciilor contractate. Exceptie fac doar institutiile publice care se supun prevederilor Legii nr. 98/2006 privind achizitiile publice, pentru care se vor emite facturile fiscale dupa finalizarea procedurilor de achizitie prin sistemul SICAP.

Perioada de facturare este aleasa de Dumneavoastra in formularul de comanda. Aceasta poate fi modificata printr-o solicitare in scris adresata departamentul Plati prin transmiterea unui Ticket. Modificarea perioadei de facturare se realizeaza prin intermediul Ticketelor doar pentru serviciile de gazduire sau inchiriere servere si doar in cazul in care contractul este activ.

Preturile Serviciilor furnizate de IVORY pot fi afisate pe Site in Lei sau in Euro si nu contin TVA. In cazul preturilor in Euro, convesia se face in ziua emiterii facturii la un curs fix. Rata de schimb este afisata pe Site-ul nostru dar si pe factura.

 

TERMENII DE PLATA

IVORY va emite prima factura proforma imediat, automat, chiar dupa momentul semnarii Contractului. Ulterior, cu 14 zile calendaristice inainte de expirarea perioadei initiale contractate de Client, Furnizorul va emite automat facturi proforme de prelungire a Contractului conform perioadei de facturare aleasa de Client. Plata contravalorii Serviciului contractat devine scadenta in 14 zile calendaristice de la momentul emiterii proformei de catre Furnizor, deci la expirarea perioadei contractate initial. Factura proforma se va transmite pe adresa de email asociata Contului de Client, motiv pentru care Clientul este singurul raspunzator sa se asigure ca a declarat o adresa de email valabila, asupra careia are dreptul deplin de dispozitie .

 

RETURNAREA SUMELOR ACHITATE

Toate platile efectuate valabil de catre Client nu au caracter returnabil. Platile realizate in avans nu vor fi returnate nici in cazul in care renuntati anticipat la Serviciile contractate. Totusi, conform garantiei de 30dezile, in masura in care decideti ca in primele 30 de zile calendaristice de la data inceperii furnizarii Serviciului sa renuntati la el, vom returna total sau partial sumele achitate.

 

RENUNTAREA LA SERVICIILE CONTRACTATE

Beneficiarul intelege si este de acord ca, neconfirmarea platii pana la data scadentei Contractului, va determina suspendarea Serviciului. IVORY trimite o notificare prin email la adresa de corespondenta asociata Contului de Client cu 24 de ore inainte de momentul suspendarii.

Beneficiarul intelege si este de acord ca, serviciul va fi reactivat doar dupa ce plata integrala a facturii va fi inregistrata in sistem.

Beneficiarul intelege si este de acord ca, in situatia in care plata pentru Serviciul contractat conform proformei emise nu este inregistrata in sistem in cel mult 30 de zile calendaristice de la expirarea ultimei perioade platite, contractul intra in procedura de reziliere automata. Din momentul in care contractul este in procedura de reziliere automata toate datele stocate pe serverele Furnizorului vor intra in procedura de stergere.

Prezentul contract inceteaza de drept la expirarea perioadei initiale contractate, daca Beneficiarul nu intelege sa achite factura proforma de prelungire a serviciilor. Contractul poate inceta prin acordul partilor, anterior expirarii termenului Contractului.

IVORY poate inceta/suspenda furnizarea Serviciului contractat de catre Beneficiar din proprie initiativa, fara a fi necesara punerea in intarziere si fara alte formalitati sau notificari prealabile, in situatia in care:

  • Beneficiarul nu a respectat sau a incalcat prezentatul Contract, AUP sau PTM.

  • Beneficiarul nu-si respecta obligatia de plata a sumelor datorate potrivit acestui contract in termen de 30 de zile calendaristice de la data la care acestea au devenit scadente.

  • Beneficiarul nu a furnizat informatii reale in momentul completarii comenzii, sau le-a modificat in date fictive ulterior, prin intermediul Contului de Client.

  • Beneficiarul este angajat in activitati ilegale, frauduloase sau orice alt tip de activitati care intra in incidenta legii.

  • Beneficiarul sau un reprezentant al Beneficiarului, un angajat, un partener (persoana fizica sau juridica) sau un angajat/reprezentant al unui partener este implicat in nume personal sau ca reprezentat legal in activitati care sa prejudicieze drepturile sau reputatia IVORY, ori ale unui tert.

Aditional termenilor mentionati mai sus Partile pot denunta acest Contract daca:

  • Oricare parte nu respecta termenii si conditiile acestui Contract si nu depune toate diligentele necesare pentru a remedia situatia aparuta in timp de 30 de zile calendaristice de la primirea preavizului de la cealalta parte, exceptand cazul nerespectarii obligatiei de plata si neonorarea obligatiei timp de 5 zile calendaristice din momentul instintarii primite de la IVORY.

  • Cealalta parte este declarata in stare de faliment si s-a pornit actiunea de lichidare judiciara, daca procedura nu a fost retrasa/inceteaza in 60 de zile de la incepere.

In cazul in care o autoritate nationala sau internationala aduce argumente solide care incrimineaza activitatea Beneficiarului, IVORY poate suspenda Serviciul fara alte obligatii aferente.

In cazul incalcarii clauzelor prezentului Contract de catre Beneficiar, IVORY va pastra, cu titlu de daune-interese, orice suma platita in avans de catre Beneficiar si nu va fi obligata la restituirea contravalorii Serviciilor neefectuate catre Beneficiar.

 

CONFIDENTIALITATE

IVORY va depune toate diligentele pentru a pastra confidentialitatea datelor Beneficiarului stocate sau transferate prin intermediul sau. Administrarea Serviciilor contractate la IVORY se realizeaza prin intermeniul unei aplicatii numite Cont Client. Dupa semnarea prezentului Contract, la adresa de email completata in formularul de comanda Clientul va primi in mod automat din partea IVORY o parola, respectiv un cod numeric sau alfanumeric necesare autentificarii in Contul de Client.

Clientul este responsabil de mentinerea securitatii Contului de Client si a datelor de autentificare. Clientul este responsabil pe deplin de activitatile ce se desfasoara in contul sau si orice actiuni in legatura cu Serviciul contractat.

Clientul este responsabil pe deplin de actiunile partenerilor (reprezentanti legali sau angajati ai acestora) angajati in realizarea/intretinerea si/sau promovarea Serviciului contractat.

Sunteti de acord sa anuntati IVORY de orice acces neautorizat sau alte brese de securitate. IVORY nu isi asuma responsabilitatea pentru orice pierdere sau paguba care tine de posibilitatea Clientului de a o remedia. Luati cunostinta si sunteti de acord ca sub nici o forma Furnizorul nu este raspunzator, in nici un mod, pentru actiunile sau omisiunile Clientului sau ale utilizatorilor resurselor Serviciului, carora Dumneavoastra le dati acces, nici chiar in cazul pagubelor produse in orice fel de acestia datorita unor actiuni sau omisiuni. In cazul in care vor trebui achitate unele sume de bani cu titlu de despagubiri sau amenzi si nu numai, Clientul va fi obligat sa plateasca aceste sume de bani, si nu IVORY.

IVORY nu verifica continutul incarcat, stocat sau transferat de catre Beneficiar sau orice alt tert si in consecinta nu poate fi facut responsabil in nici un caz pentru acest continut. Totusi, in conditiile in care IVORY este notificat de catre o autoritate competenta in conformitate cu dispozitiile procedurale civile/penale in materie, va putea actiona rapid in vederea eliminarii sau blocarii accesului la acel continut care face obiectul notificarii.

 

TERMENI GENERALI PRIVIND SERVICIUL GAZDUIRE, GARANTII

Serviciul gazduire se refera la Contractele de tip Gazduire.

IVORY garanteaza ca Serviciul contractat va fi livrat in conditii normale de functionare. Conditiile normale se determina prin masurarea uptime-ului inregistrat de serverul ce serveste Serviciul contractat. Masurarea se realizeaza pe intervalul unei luni calendaristice excluzand perioadele de mentenanta anuntate in prealabil si/sau situatiile de forta majora. Serviciile beneficiaza de o garantie de 99.9% Uptime.

IVORY nu raspunde si nu este responsabil pentru neexecutarea Serviciului, pentru degradarea sau orice intarziere in furnizarea acestuia, care:

  • poate fi atribuita partial sau complet actiunilor sau omisiunilor Clientului, angajatilor acestuia, tertilor angajati de catre Client sau beneficiari ai serviciilor acestuia;

  • care poate aparea in perioadele de mentenanta planificate de IVORY;

  • sunt rezultatul situatiilor de Forta Majora;

  • apar ca o consecinta a suspendarii serviciului de catre Furnizor ca urmare a neplatii de catre Beneficiar a pretului Contractului.

Utilizarea Serviciului se face pe riscul Dumneavoastra. Serviciul este furnizat pe baza "ASA ESTE". IVORY nu isi asuma responsabilitatea si nu acorda garantii de nici un fel, nici in mod explicit nici implicit, incluzand, dar nelimitandu-se la garantiile de comercializare obisnuite, la potrivirea pentru un scop anume. Orice material download-at sau in alt mod obtinut prin folosirea Serviciului se realizeaza la discretia si riscul Dumneavoastra si sunteti responsabil pentru orice stricaciune a cumputerului Dumneavoastra sau pierderea de date rezultata in urma download-arii unor materiale. Mecanismele de securitate incorporate in Software cunosc limitari inerente/efective, Dumneavoastra avand responsabilitatea de a identifica exact necesitatile Dumneavoastra.

IVORY prin prezentul Contract nu garanteaza ca:

  • Serviciul se potriveste exact cerintelor Dumneavoastra;

  • Serviciul va functiona neintrerupt, in siguranta si fara erori;

  • Rezultatele obtinute prin folosirea Serviciului vor fi fara greseala si de incredere;

  • Calitatea produselor, serviciilor, informatiilor sau altor materiale cumparate sau obtinute de Dumneavoastra prin Serviciu vor indeplini asteptarile dumneavoastra;

  • Orice eroare a software-ului va fi/poate fi corectata.

IVORY va face eforturi insemnate pentru a intretine Serviciul, totusi, IVORY nu poate raspunde pentru stricaciuni, pierderi de date, detalii de client sau detalii de vanzator, venit sau alte pagube produse afacerilor datorate intarzierilor, transmiterea gresita sau netransmiterea informatiilor, datorate restrictiei sau intreruperii accesului, bug-urilor sau altor erori, folosirii neautorizate datorate impartirii accesului la Serviciu, sau altor interactiuni cu Serviciul.

Beneficiarul este responsabil de intretinerea si salvarea de siguranta (back-up) a datelor si de orice informatie stocata prin Serviciu.

 

TERMENI GENERALI PRIVIND SERVICIUL DOMENII, GARANTII

Beneficiarul intelege ca IVORY furnizeaza doar intermedierea serviciului de inregistrare a numelor de domenii. Inregistrarea numelor de domenii se realizeaza in conformitate cu termenii si conditiile Registrului pentru nume de domenii specific. Beneficiarul accepta termenii si conditiile impuse de fiecare Registru care fac parte din acest Contract, vezi Reguli ROTLD, Reguli EURID, respectiv Reguli OPENSRS/ICANN. Beneficiarul intelege ca acceptarea acestor termeni reprezinta un Contract intre el si Registru, iar IVORY este un tert fata de acest Contract.

Beneficiarul isi asuma intreaga responsabilitate privind datele completate in formularul de comanda. Transmiterea formularului de comanda constituie o garantie pentru Registru ca Beneficiarul are dreptul sa foloseasca numele de domeniu cerut.

Beneficiarul nu va implica IVORY sau Registrul in litigii sau alte daune produse in urma utilizarii numelui de domeniu respectiv. Acceptarea unei comenzi si inregistrarea unui nume de domeniu nu inseamna ca IVORY sau Registrul recunoaste ca cel ce a inregistrat numele de domeniu respectiv are dreptul legal de a folosi acea denumire.

Numele de domenii sunt inregistrate de catre Registru numai dupa plata pretului de inregistrare. IVORY va inregistra numele de domeniu numai dupa inregistrarea platii de la Client. IVORY nu este raspunzator pentru eventuala inregistrare a unui nume de domeniu de catre o terta parte, in intervalul dintre completarea formularului si inregistrarea platii efective.

IVORY nu poate garanta in nici un fel inregistrarea numelor de domenii, ci doar preia cererile Clientului si le transmite mai departe catre Registru. De asemenea, IVORY nu poate garanta corectitudinea informatiilor furnizate de catre Registru.

 

LIMITAREA OBLIGATIILOR

Intelegeti si sunteti de acord cu faptul ca IVORY, asociatii sai sau alti parteneri, directori, actionari sau angajati IVORY nu au obligatii pentru orice paguba directa, indirecta, speciala, exemplara, inclusiv, dar nelimitandu-se numai la pagube de pierdere de castiguri viitoare, bunacredinta, folosire, date sau alte bunuri intangibile (chiar daca ati avertizat IVORY de posibilitatea unor asemenea pierderi), rezultand din: folosirea sau imposibilitatea folosirii Serviciului, erori, defecte, omisiuni, intarzieri in operatii sau transmisii sau orice alta neregula a bunului mers al Serviciului sau a software-ului; Costul procurarii de bunuri sau servicii pentru inlocuirea celor cumparate sau obtinute prin mesaje sau tranzactiilor realizate prin Serviciu; Accesul neautorizat sau alterarea transmisiilor sau datelor Dumneavoastra; Declaratiilor si comportamentului unei alte parti fata de Serviciu; Orice bun sau serviciu oferit sau vandut prin intermediul Serviciului. Orice alta situatie referitoare la Serviciu sau la software.

 

LEGEA APLICABILA

Legea aplicabila prezentului Contract si relatia dintre Client si IVORY va fi sub incidenta legilor Statului Roman. Acest contract este incheiat in data acceptarii prevederilor sale de catre Client, asa cum este precizat in prima factura emisa de IVORY.

Prezentul contract se completeaza cu informatiile din factura trimisa Clientului de catre IVORY, inclusiv datele de identificare a Clientului, explicitarea serviciilor oferite si stabilirea pretului, inscris care parte integranta a prezentului Contract.

Aditional devin parte a prezentului contract asa cum au fost ele definite anterior, urmatoarele : AUP, SLA, PTM, 30dezile, PDP, LiveMove, Reguli ROTLD, Reguli EURID, Reguli OPENSRS/ICANN.

Daca orice prevedere a prezentului Contract sau a altor documente incorporate este dovedita de o institutie competenta ca fiind nula/lipsita de efecte, partile sunt de acord ca aceasta institutie sa interpreteze clauzele contractuale cat mai aproape de forma actuala; restul prevederilor contractuale ramanand in vigoare.

 

RELATIA DINTRE PARTI

Acest Contract nu va stabili nici o relatie de parteneriat, asociatiune in participatiune, relatii de munca sau agentie intre IVORY si Beneficiar. Nici IVORY nici Beneficiarul nu vor avea putere de a lega cealalta parte sau sa creeze obligatii pentru cealalta parte fara a avea un consimtamant prealabil de la acesta, in scris, cu exceptia celor precizate expres in acest Contract.

IVORY si Clientul sunt de acord ca, exceptand cele scrise expres in acest Contract, nu vor exista terti beneficiari ai acestui Contract, cum ar fi companiile de asigurari pentru orice parte sau utilizatorii Clientului, fara ca de exemplu sa fie limitativ.

 

CLAUZE FINALE

Partile semnatare ale prezentului contract confirma ca acesta reprezinta intreaga lor vointa, clauzele fiind acceptate unanim, inclusiv clauzele neuzuale in acceptiunea art. 1203 Cod Civil.

Clientul este de acord ca fara a tine seamna de alta lege sau statut, orice revendicare sau litigiu ce reiese din acest Contract sau legati de utilizarea Serviciilor sau a Contractului trebuie inaintata in decurs de un an de la data producerii faptului generator sub sanctiunea decaderii din dreptul de actiune.

Orice litigiu din sau in legatura cu acest Contract, inclusiv referitor la incheierea, executarea sau desfintarea lui, daca nu poate fi solutionat pe cale amiabila, se va solutiona prin arbitrajul Comisiei de Arbitraj de pe langa Asociatia Balcanica de Arbitraj - Filiala/Sucursala Brasov, in conformitate cu Regulile sale de procedura arbitrala.

In situatia in care Beneficiarul este o institutie publica, prezenta conventie arbitrala produce efecte in conditiile art 542 Cod Procedura Civila. Contractul se considera incheiat la Sfantu Gheorghe, Romania.

 

IVORY isi rezerva dreptul de a modifica termenii acestui contract. Orice modificare va fi anuntata prin intermediul site-ului nostru.

 

 

  • 1 utilizatori au considerat informaţia utilă
Răspunsul a fost util?

Articole similare

Politica de gestionare a fisierelor de tip cookie

Ce sunt si cum sunt folosite cookie-urile? Un cookie este un fisier de mici dimensiuni, format...

Politica de confidentialitate si informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

Document valabil incepand cu 25 Mai, 2018. Va rugam verificati periodic acest document pentru a...

SLA

IVORY asigura un angajament de calitate universal , numit in continuare SLA, pentru toate...